Ćwiczenia ogólnorozwojowe

Witam serdecznie, w tym trudnym czasie dla Nas wszystkich musimy sobie jakoś poradzić, żeby się spotkać wkrótce.
W przerwie między nauką warto się trochę rozruszać i pobudzić całe ciało do aktywności.
Dziś zrobimy sobie trochę ćwiczeń ogólnorozwojowych:
Ćwiczenia wykonujemy po około 30 sekund
1. Skłony głowy w przód i tył
2. Krążenia ramion w przód
3. Krążenie ramion w tył
4. W rozkroku skłony tułowia do prawej nogi, do środka, do lewej nogi i wyprost tułowia
5. Wymachy nóg raz prawa raz lewa w przód do wyprostowanych ramion.
6. Krążenia kolan
7. Krążenia stawu skokowego (kostki)
8. Przysiady
9. Pompki  staramy się zrobić ile kto potrafi w każdym kolejny dniu starać się dołożyć jedną,dwie więcej (dziewczyny mogą robić kobiece na kolanach)
10. Ćwiczenia rozciągające
Drodzy uczniowie pamiętajcie Wasze bezpieczeństwo jest najważniejsze, więc proszę Was bardzo żebyście o to zadbali:
– miejsce w którym ćwiczysz powinno być wolne od przeszkód np. krzesło,stół,
– nie wykonuj ćwiczeń gdy czujesz się źle ,jesteś przeziębiony /a lub chory/a
– jeśli w trakcie wykonywania ćwiczeń poczujesz się gorzej to przerwij ćwiczenia
– wykonuj ćwiczenia pod nadzorem osoby dorosłej.
Pozdrawiam Jarosław Krych